maandag 26 februari 2018

K I N D E R K U N S T W E E K 7 - 1 8 M A A R T

Wat een mooi initiatief: de kinderkunstweek in Zeeland (https://kinderkunstweek.nl/)

Vorig jaar werd ik door MuZEEum uitgenodigd om in de kinderkunstweek een aantal workshops te verzorgen, dit jaar geef ik gastlessen op scholen in Walcheren, kunnen de kinderen in mijn atelier Filiaal Vlissingen terecht om een beest te drukken (+ sticker!) en geef ik op 11 maart een Kids College, zie http://www.filiaalvlissingen.nl/onderwijs.html

En omdat inspiratie nooit ophoudt... In maart iedere dag een leuk, maar vooral inspirerend ideetje voor leerkrachten in het basisonderwijs!

Maart heeft een staart, maar ook buiten Zeeland en buiten de Kinderkunstweek kun je gekke en leuke ideeen krijgen via mijn dagelijkese posts op het blog van Filiaal Vlissingen.

Noteer je mailadres linksboven. En oja: maart heeft een staart!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

URBAN SKETCHING VLISSINGEN Het mooie weer is in aantocht. Tijd voor Urban Sketching : tekenles op locatie en vastleggen wat je ziet! Tij...